Әдістемелік жұмыстың моделі
Мектептің әдістемелік қызметі қалалық оқу бөлімінің әдістемелік кабинеттері қызметімен тікелей байланыста жұмыс атқарады. Мектептің әдістемелік және диагностикалық орталығы жеке тұлғаны дамытуда дарынды оқушылармен жұмыс және белсенді оқушылар орталықтары жұмысына басшылық жасайды. Дарынды оқушылармен жұмыс «Зерде» ғылыми қоғамы арқылы жүзеге асырылса, белсенді оқушылар қатысуымен «Атамекен», «Жасұлан» балалар ұйымы, «Айбын» патриоттық клубтарының жұмыстары орындалып отырады. Пән мұғалімдерінің педагогикалық іс тәжірибе алмасу бағытындағы жұмыстары әдістемелік бірлестіктер арқылы орындалып, әдістемелік кеңес отырыстарында қорытындыланып отырады. Осыған байланысты мектебімізде 9 пән бойынша әдістемелік бірлестіктер және жас маман мектебі ұйымдастырылған. Мұғалімдердің ғылыми ізденіс, шығармашылық есептері «Озат» мектепішілік сараптама кеңесінде қарастырылса, мұғалімдер іс тәжірибесіндегі озық әдіс тәсілдерін тарату шығармашылық топ қатарына біріктірілген ақпараттандыру тобы, тапсырмаларды даярлау тобы, деңгейлі курс мұғалімдерінің тобы жұмыстарымен қорытындыланып отырады. Тәрбие жұмысының саласы үйірме, факультативтер мен қоғамдық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.
Мектептің 2011-2015 жж. арналған Даму бағдарламасының аяқталуына байланысты, 2016-2020 жж. арналған жаңа Даму бағдарламасы құрылды. Аталған уақытқа дейін мектеп ұжымымен атқарылған маңызды жұмыстар даму бағдарламасының негізінде алынды.
Мақсаты:Бәсеке қабілетті тұлғаны қалыптастыру үшін оқу-тәрбие үрдісінде оқушылардың тұлғалық құзыреттіліктерін дамытатын қолайлы ортаны құру. Аталған мақсатқа жету үшін Даму бағдарламаның белгіленген кезеңдеріне сәйкес әр оқу жылында мектепішілік жалпы оқу-тәрбие процесінің жұмыс жоспарына тақырыптық іс-шаралар еңгізілді. Жүргізілген жұмыстар қорытындысы педагогикалық және әдістемелік кеңес отырыстарында, директор жанындағы кеңес отырыстарында талданып, қорытындысы қаралды.
Мектептің жұмыс тақырыбын жүзеге асыру үшін төмендегідей міндеттер анықталды:
— Мектепті басқарудың заманға сай үлгісін қолдану арқылы білім мен тәрбие сапасын арттыра отырып, оқушыларға кәсіби бағдар беру;
— Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне интербелсенді әдіс-тәсілдерді тиімді енгізу арқылы оқытуды жаңарту;
— Бәсекеге қабілетті тұлғаның үйлесімді дамуына біртұтас тәрбие ортасын қалыптастыру.
Алғашқы міндеттердің бірі оқушыларға кәсіби бағыт-бағдар беру. Бұл күндері мектеп түлектерінің орналасуы мектептің жаратылыстану – математикалық бағытына сай келеді. Мектеп жұмысын жоспарлауда бейіндік бағыты нақты анықталғанын білдіреді. Қазіргі уақытта мектебімізде 14 деңгейлік курстардан өткен мұғалімдер өз іс-тәжірибелерін жүзеге асыру мақсатында мектеп ұжымымын коучинг, шеберлік сынып, тәлімгерлік ету жұмыстарын жүйелі түрде жүргізу қолға алынған.

2015-2018 жж. аралығында ӘБ педагогикалық технологияларды іс-тәжірибеге енгізу сапасы
№ |
ӘБ атауы |
Мүше саны |
Сапалық құрам |
Даярлау курсынан өту сапасы |
Енгізу сапасы |
Авторлық әзірлемелер саны 2013-2019 жж |
1 |
“МДС ж/е ШО” |
6 |
0% |
67% |
0% |
1 |
2 |
“Бастауыш сынып” |
17 |
59% |
88% |
29% |
5 |
3 |
“Қазақ тілі ж/е әдебиет” |
6 |
67% |
67% |
57% |
3 |
4 |
“Орыс тілі және әдебиет” |
7 |
71% |
71% |
57% |
7 |
5 |
“Ағылшын тілі” |
6 |
33% |
67% |
20% |
1 |
6 |
“МИФ” |
10 |
60% |
80% |
60% |
5 |
7 |
“Жаратылыстану” |
6 |
67% |
67% |
71% |
7 |
8 |
“Тарих” |
4 |
25% |
100% |
40% |
2 |
9 |
“Өнер” |
4 |
75% |
50% |
25% |
1 |
10 |
“Дене шынықтыру” |
7 |
43% |
71% |
40% |
2 |
Мектеп көрсеткіштері (2013-2018 жж. аралығында)
Педагогикалық ұжымның сапалық құрамы
Оқу жылдары |
Жалпы мұғалім саны |
Жоғары |
Бірінші |
Екінші |
Санатсыз |
Сапа |
Динамика |
2014-2015 |
74 |
8 |
27 |
11 |
28 |
47 |
-2 |
2015-2016 |
79 |
11 |
25 |
12 |
31 |
45 |
|
2016-2017 |
84 |
16 |
20 |
21 |
27 |
43 |
+2 |
2017-2018 |
85 |
17 |
21 |
24 |
23 |
45 |
|
2018-2019 |
83 |
24 |
18 |
22 |
21 |
51 |
+6 |
динамика |
+11 |
+16 |
+11 |
-7 |
+4 |
Оқушы құрамы
Жыл |
Барлық оқушы |
1- 4 сын |
4 сын |
5-9 сын |
9 сын |
10-11 сын |
11 сын |
2013- 2014 |
936 |
431 |
126 |
466 |
90 |
39 |
25 |
2014- 2015 |
975 |
410 |
109 |
529 |
86 |
36 |
12 |
2015-2016 |
927 |
377 |
98 |
500 |
81 |
50 |
26 |
2016-2017 |
938 |
379 |
99 |
517 |
98 |
42 |
23 |
2017-2018 |
974 |
394 |
93 |
534 |
111 |
46 |
19 |

Республикалық пән олимпиадасының қалалық кезеңіне қатысу деңгейі
республикалық пән олипиадасының облыстық кезеңіне қатысу деңгейі
Жылдар |
Қатысушылар саны |
Жүлдегер саны |
Жүлдегер оқушының аты-жөні, сыныбы |
Пәндері |
Жүлделі орын |
Сапасы |
2013-2014 |
1 |
1 |
Кучерова Кұралай |
Қазақ тілі |
І |
100 |
2014-2015 |
1 |
0 |
Бекмуратова Алия 9 сынып |
Қазақ тілі |
жоқ |
0 |
2015-2016 |
4 |
3 |
Бекмуратова Алия 10 сынып, |
Қазақ тілі |
І |
75 |
Маратова Акжүніс 9 сынып |
Қазақ тілі |
ІІ |
||||
Сарсенова Жансая 9 сынып |
Орыс тілі |
ІІ |
||||
2016-2017 |
2 |
1 |
Сарсенова Жансая 10 сынып |
Орыс тілі |
ІІ |
50 |
2017-2018 |
4 |
2 |
Маратова Акжүніс 11 сынып, |
Қазақ тілі |
ІІ |
50 |
Нурмуратова Аружан 9 сынып |
Қазақстан тарихы |
ІІІ |
Мұғалімдердің қорғалған авторлық әзірлемелері (2013-2018жж.) аралығы

2013-2018 жж. аралығында педагогикалық сайыстарға қатысу сапасы
«Жыл бірлестігі» атағына иеленген әдістемелік бірлестіктер»
Оқу жылы |
Әдістемелік бірлестіктің атауы |
«Жыл бірлестігі» атағы, бірлестік жетекшісі |
Жетекшілік өтілі |
2013-2014 |
«МИФ» |
Тибеева З.К. |
4жыл |
2014-2015 |
«Жаратылыстану» |
Мустафина Р.С. |
6 жыл |
2015-2016 |
«Қазақ тілі мен әдебиеті» |
Ержігітова А.С. |
5 жыл |
2016-2017 |
«Бастауыш сынып» |
Салтенова Н.С. |
4 жыл |
2017-2018 |
“Дене шынықтыру” |
Бектенов Г.С. |
10 жыл
|
Жеке ӘБ мүшелерінің жылдық рейтинг көрсеткіштерінсалыстыра отырып, пән мұғалімдері түрлі деңгейдегі педагогикалық сайыстарға қатысып және оқушыларды сапалы дайыдаған үшін «Жыл мұғалімі» атағына иеленді:
Оқу жылы |
Мұғалімнің аты-жөні |
Пәні |
Білімі мен санаты |
2012-2013 |
Ержигитова Анар Сабыровна |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
Жоғары, бірінші санатты |
2013-2014 |
Омиржанова Сайран Еспаевна |
Биология-химия |
Жоғары, жоғары санатты |
2014-2015 |
Каскырбаева Эльмира Сейлбековна |
Дене шынықтыру |
Арнайы орта, екінші |
2015-2016 |
Аханова Айзада Бекеновна |
Орыс тілі |
Жоғары, жоғары санатты |
2016-2017 |
Досмагамбетова Жумакул Тасболатовна |
Қазақ тілі |
Жоғары, екінші санатты |
2017-2018 |
Мустафина Рыскул Сабеновна |
Биология, химия |
Жоғары, жоғары санатты |
Марапатталған мұғалімдер саны
№ |
Оқу жылы |
Мұғалімдер саны |
Мектепішілік |
Қала |
Облыст . |
Республика |
1 |
2013-2014 |
24 |
20 |
4 |
— |
— |
2 |
2014-2015 |
41 |
38 |
2 |
1 |
— |
3 |
2015-2016 |
28 |
26 |
1 |
1 |
— |
4 |
2016-2017 |
17 |
13 |
3 |
— |
1 |
5 |
2017-2018 |
33 |
19 |
11 |
2 |
1 |