Әдістеме

Әдістемелік жұмыстың моделі

Мектептің әдістемелік қызметі қалалық оқу бөлімінің әдістемелік кабинеттері қызметімен тікелей байланыста жұмыс атқарады. Мектептің әдістемелік және диагностикалық орталығы жеке тұлғаны дамытуда дарынды оқушылармен жұмыс және белсенді оқушылар орталықтары жұмысына басшылық жасайды. Дарынды оқушылармен жұмыс «Зерде» ғылыми қоғамы арқылы жүзеге асырылса, белсенді оқушылар қатысуымен «Атамекен», «Жасұлан» балалар ұйымы, «Айбын» патриоттық клубтарының жұмыстары орындалып отырады. Пән мұғалімдерінің педагогикалық іс тәжірибе алмасу бағытындағы жұмыстары әдістемелік бірлестіктер арқылы орындалып, әдістемелік кеңес отырыстарында қорытындыланып отырады. Осыған байланысты мектебімізде 9 пән бойынша әдістемелік бірлестіктер және жас маман мектебі ұйымдастырылған. Мұғалімдердің ғылыми ізденіс, шығармашылық есептері «Озат» мектепішілік сараптама кеңесінде қарастырылса, мұғалімдер іс тәжірибесіндегі озық әдіс тәсілдерін тарату шығармашылық топ қатарына біріктірілген ақпараттандыру тобы, тапсырмаларды даярлау тобы, деңгейлі курс мұғалімдерінің тобы жұмыстарымен қорытындыланып отырады. Тәрбие жұмысының саласы үйірме, факультативтер мен қоғамдық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

Мектептің 2011-2015 жж. арналған Даму бағдарламасының аяқталуына байланысты, 2016-2020 жж. арналған жаңа Даму бағдарламасы құрылды. Аталған уақытқа дейін мектеп ұжымымен атқарылған маңызды жұмыстар даму бағдарламасының негізінде алынды.
Мақсаты:Бәсеке қабілетті тұлғаны қалыптастыру үшін оқу-тәрбие үрдісінде оқушылардың тұлғалық құзыреттіліктерін дамытатын қолайлы ортаны құру. Аталған мақсатқа жету үшін Даму бағдарламаның белгіленген кезеңдеріне сәйкес әр оқу жылында мектепішілік жалпы оқу-тәрбие процесінің жұмыс жоспарына тақырыптық іс-шаралар еңгізілді. Жүргізілген жұмыстар қорытындысы педагогикалық және әдістемелік кеңес отырыстарында, директор жанындағы кеңес отырыстарында талданып, қорытындысы қаралды.
Мектептің жұмыс тақырыбын жүзеге асыру үшін төмендегідей міндеттер анықталды:
— Мектепті басқарудың заманға сай үлгісін қолдану арқылы білім мен тәрбие сапасын арттыра отырып, оқушыларға кәсіби бағдар беру;
— Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне интербелсенді әдіс-тәсілдерді тиімді енгізу арқылы оқытуды жаңарту;
— Бәсекеге қабілетті тұлғаның үйлесімді дамуына біртұтас тәрбие ортасын қалыптастыру.
Алғашқы міндеттердің бірі оқушыларға кәсіби бағыт-бағдар беру. Бұл күндері мектеп түлектерінің орналасуы мектептің жаратылыстану – математикалық бағытына сай келеді. Мектеп жұмысын жоспарлауда бейіндік бағыты нақты анықталғанын білдіреді. Қазіргі уақытта мектебімізде 14 деңгейлік курстардан өткен мұғалімдер өз іс-тәжірибелерін жүзеге асыру мақсатында мектеп ұжымымын коучинг, шеберлік сынып, тәлімгерлік ету жұмыстарын жүйелі түрде жүргізу қолға алынған.

2015-2018 жж. аралығында ӘБ педагогикалық технологияларды іс-тәжірибеге  енгізу  сапасы

ӘБ атауы

Мүше саны

Сапалық құрам

Даярлау курсынан өту сапасы

Енгізу сапасы

Авторлық әзірлемелер саны

2013-2019 жж

1

“МДС ж/е ШО”

      6

       0%

       67%

     0%

          1

2

“Бастауыш сынып”

     17

     59%

       88%

    29%

          5

3

“Қазақ тілі ж/е әдебиет”

      6

     67%

       67%

    57%

          3

4

“Орыс тілі және әдебиет”

      7

     71%

       71%

    57%

         7

5

“Ағылшын тілі”

      6

     33%

       67%

    20%

         1

6

“МИФ”

      10

     60%

      80%

    60%

         5

7

“Жаратылыстану”

      6

     67%

       67%

    71%

         7

8

“Тарих”

      4

     25%

      100%

    40%

         2

9

“Өнер”

      4

     75%

      50%

    25%

         1

10

“Дене шынықтыру”

      7

    43%

      71%

    40%

         2

 

Мектеп көрсеткіштері (2013-2018 жж. аралығында)

Педагогикалық ұжымның сапалық құрамы

Оқу жылдары

Жалпы мұғалім саны

Жоғары

Бірінші

Екінші

Санатсыз

Сапа

Динамика

2014-2015

74

8

27

11

28

47

-2

2015-2016

79

11

25

12

31

45

2016-2017

84

16

20

21

27

43

+2

2017-2018

85

17

21

24

23

45

2018-2019

83

24

18

22

21

51

+6

динамика

+11

+16

 

+11

-7

+4

 

 

Оқушы құрамы

Жыл

Барлық оқушы

1- 4

сын

4 сын

5-9 сын

9 сын

10-11 сын

11 сын

2013- 2014

936

431

126

466

90

39

25

2014- 2015

975

410

109

529

86

36

12

2015-2016

927

377

98

500

81

50

26

2016-2017

938

379

99

517

98

42

23

2017-2018

974

394

93

534

111

46

19

 


Республикалық пән олимпиадасының қалалық кезеңіне қатысу деңгейі

республикалық пән олипиадасының облыстық кезеңіне  қатысу деңгейі

Жылдар

Қатысушылар саны

Жүлдегер саны

Жүлдегер оқушының аты-жөні, сыныбы

Пәндері

Жүлделі орын

Сапасы

2013-2014

1

1

Кучерова Кұралай

Қазақ тілі

І

100

2014-2015

1

0

Бекмуратова Алия 9 сынып

Қазақ тілі

жоқ

0

2015-2016

4

3

Бекмуратова Алия 10 сынып,

Қазақ тілі

І

75

Маратова Акжүніс 9 сынып

Қазақ тілі

ІІ

Сарсенова Жансая 9 сынып

Орыс тілі

ІІ

2016-2017

2

1

Сарсенова Жансая  10 сынып

Орыс тілі

ІІ

50

2017-2018

4

2

Маратова Акжүніс 11 сынып,

Қазақ тілі

ІІ

50

Нурмуратова Аружан 9 сынып

Қазақстан тарихы

ІІІ


Мұғалімдердің қорғалған авторлық әзірлемелері (2013-2018жж.) аралығы


2013-2018 жж. аралығында педагогикалық сайыстарға қатысу сапасы

«Жыл бірлестігі» атағына иеленген әдістемелік бірлестіктер»

Оқу жылы

Әдістемелік бірлестіктің атауы

«Жыл бірлестігі» атағы, бірлестік жетекшісі

Жетекшілік өтілі

2013-2014

«МИФ»

Тибеева З.К.

4жыл

2014-2015

«Жаратылыстану»

Мустафина Р.С.

6 жыл

2015-2016

«Қазақ тілі мен әдебиеті»

Ержігітова А.С.

5 жыл

2016-2017

«Бастауыш сынып»

Салтенова Н.С.

4 жыл

2017-2018

“Дене шынықтыру”

Бектенов Г.С.

10 жыл

 

 

Жеке ӘБ мүшелерінің жылдық рейтинг көрсеткіштерінсалыстыра отырып, пән мұғалімдері түрлі деңгейдегі педагогикалық сайыстарға қатысып және оқушыларды сапалы дайыдаған үшін «Жыл мұғалімі» атағына иеленді:

Оқу жылы

Мұғалімнің аты-жөні

Пәні

Білімі мен санаты

2012-2013

Ержигитова Анар Сабыровна

Қазақ тілі мен әдебиеті

Жоғары, бірінші санатты

2013-2014

Омиржанова Сайран Еспаевна

Биология-химия

Жоғары, жоғары санатты

2014-2015

Каскырбаева Эльмира Сейлбековна

Дене шынықтыру

Арнайы орта, екінші

2015-2016

Аханова Айзада Бекеновна

Орыс тілі

Жоғары, жоғары санатты

2016-2017

Досмагамбетова Жумакул Тасболатовна

Қазақ тілі

Жоғары, екінші санатты

2017-2018

Мустафина Рыскул Сабеновна

Биология, химия

Жоғары, жоғары санатты


Марапатталған  мұғалімдер  саны

Оқу жылы

Мұғалімдер саны

Мектепішілік

Қала

Облыст .

Республика

1

2013-2014

24

20

4

2

2014-2015

41

38

2

1

3

2015-2016

28

26

1

1

4

2016-2017

17

13

3

1

5

2017-2018

33

19

11

2

1

Перейти к верхней панели